انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در شهرضا

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند سه نفره سارقان سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شهرضا و اعتراف متهمان به ۲۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان شهرضا، بررسی موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه، رد پای اعضای یک باند سه نفره از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند و با رصد هوشمندانه، مخفیگاه آنها را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، کارآگاهان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی هر سه نفر را در یک عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته پس از اینکه با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مالخر اموال مسروقه را به کارآگاهان معرفی کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری مالخر و کشف مقادیری از کابل‌های مسروقه در مخفیگاه وی، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تمام افراد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 669647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.