بارسلونا به دنبال ستاره فولام انگلیس برای جانشینی بوسکتس

بارسلونا، درحالی که به دنبال یافتن جانشین دائمی برای سرخیو بوسکتس بوده، توجه خود را به ژائو پالینیا، هافبک فولام معطوف کرده است

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژاوی، سرمربی بارسا، جذب یک هافبک جدید را اولویت اصلی خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده و اسپورت گزارش می‌دهد که ژائو پالهینیا به عنوان یکی از نامزدهای برای بازی در نیوکمپ ظاهر شده است. آنها همچنین فلورنتینو لوئیس بنفیکا را زیر نظر دارند.

با این حال، خرید پالهینیا برای تیم بارسا کار آسانی نخواهد بود. این بازیکن ۲۷ ساله، سال گذشته از اسپورتینگ به فولام پیوست و قراردادش تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد. این امر فولام را برای فروشش مردد می‌کند و روزنامه دیلی میل گزارش می‌دهد که آنها ۹۰ میلیون پوند (۱۱۴ میلیون دلار) برای فروش ستاره‌شان طلب خواهند کرد.

بارسا در ابتدا، مارتین زوبیمندی را به عنوان مرد جانشین بوسکتس، که برای پیوستن به اینترمیامی نیوکمپ ترک کرد، هدف قرار داده بود. با این حال، ستاره رئال سوسیداد بسیار گران قیمت است و باشگاه البته از جذب سوفیان امرابات خودداری کرد. در عوض، پالهینیا و لوئیس، بهترین بازیکنانی خواهند بود که برای سبک بازی بارسا مناسب هستند.

بارسا ممکن است پیشنهادی برای پالهینیا ارائه دهد زیرا آنها به دنبال تقویت در خط میانی هستند، اما برای ربودن او از فولام، کار سختی خواهند داشت.

کد خبر 669584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.