واژگونی پژو پارس در آزادراه زنجان_قزوین ۶ مصدوم برجای گذاشت

معاون امداد و نجات هلال احمر استان زنجان گفت: واژگونی پژو پارس در آزادراه زنجان_قزوین شش مصدوم برجای گذاشت.

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک فقره تصادف در کیلومتر ۹۹ لاین شمالی آزادراه زنجان–قزوین توسط سرپرست جمعیت هلال احمر امروز _دوشنبه پنجم‌تیرماه_ ساعت ۸:۳۵ به ندای امداد گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله دو تیم امداد و نجات همراه با آمبولانس و ست نجات برای مصدومان این حادثه واژگونی پژو پارس به محل اعزام شدند. در حادثه مذکور شش نفر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حادثه تیم‌های عملیاتی هلال احمر اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند و مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بی‌هوش شدن کارگر بر اثر اصابت زنجیر بالابر به سر

وی از وقوع حادثه‌ای دیگر در شهرک صنعتی تولید کفش هیدج خبر داد و افزود: این سانحه ساعت ۹:۳۰ توسط اورژانس به هلال احمر اطلاع داده شد و بلافاصله دو تیم عملیاتی پنج‌نفره همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

آقاجانلو تصریح کرد: در این سانحه نیز بر اثر برخورد زنجیر بالابر با سر کارگر مشغول به‌کار، این فرد ۴۶ ساله مصدوم و بی‌هوش شده بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: نجاتگران مصدوم را از طبقه بالا به پایین آوردند و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس دادند.

وی گفت: از هموطنان درخواست می‌کنم در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا، در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

کد خبر 669583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.