شرکت آلمانی نام ورزشگاه چلسی را تغییر می‌دهد؟

گروه سرمایه‌گذاری "آلیانز" علاقه‌مند به عقد قرارداد اسپانسری با چلسی است تا ورزشگاه جدید آبی‌ها را به جدیدترین ورزشگاهی که نام شرکت بیمه آلمانی را یدک می‌کشد، تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از دیلی میل، گروه سرمایه‌گذاری "آلیانز" مذاکراتی را با باشگاه چلسی برای تبدیل شدن به اسپانسر پیراهن آنها برای فصل آینده انجام داد، اما باشگاه ترجیح داده است با شرکت دیگری همکاری کند. در طول مذاکرات، آلیانز علاقه خود را به ایجاد یک شراکت طولانی که شامل حق نام ورزشگاه چلسی می‌شود، ابراز کرد.

گروه سرمایه‌گذاری آلیانز در حال حاضر استادیوم‌هایی با این نام، در سراسر جهان دارد و ورزشگاه‌هایی مانند بایرن‌مونیخ و یوونتوس توسط آنها حمایت می‌شود. همچنین میدان‌هایی در سیدنی، مینه سوتا، نیس، وین و سائوپائولو این نام را یدک می‌کشند.

این گزارش حاکی از آن است که انجام هر معامله‌ای به ساخت ورزشگاه جدید مربوط می‌شود، زیرا گفته می‌شود آبی‌ها در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک زمین خانگی جدید هستند.

هنوز مشخص نیست که آبی‌ها چگونه برای ساخت استادیوم جدید خود برنامه‌ریزی می‌کنند، اینکه آیا این ورزشگاه با تخریب استمفورد بریج بازسازی می‌شود یا به یک مکان کاملاً جدید منتقل خواهد شد، مشخص نیست.

کد خبر 669573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.