راه‌های مواصلاتی استان اصفهان میزبان تردد ۹۹ میلیون خودرو بود

بهار امسال راه‌های مواصلاتی استان اصفهان میزبان تردد ۹۹ میلیون خودرو بود، این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا، مریم تاکی اظهار کرد: در این مدت ۹۹ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۹۸۵ تردد وسایط نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه این میزان تردد با ۱۵۲ دستگاه سامانه "تردد شمار" برخط (آنلاین) منصوب در محورهای شریانی استان به ثبت رسید، افزود: ۲۱ درصد از ترددهای ثبت‌شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان با بیان اینکه در این مدت ۹ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۶۵۸ دستگاه وسیله نقلیه به استان وارد و ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۶۹۷ دستگاه از استان خارج شد، گفت: این آمار موجب تثبیت جایگاه ششم راه‌های اصفهان در ترددهای بین استانی کشور شد.

تاکی با اشاره به افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف سرعت به ۱۲۸ سامانه در جاده‌های شریانی استان افزود: در این مدت، میانگین سرعت خودروهای عبوری از این استان در مقایسه با پارسال چهار کیلومتر بر ساعت کاهش داشت.

وی گفت: سرعت متوسط تردد خودروها در سه ماهه نخست امسال در اصفهان ۸۶ کیلومتر و این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۸۳ کیلومتر بر ساعت بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان با اشاره به اینکه به‌طور میانگین روزانه حدود ۱۰ هزار و ۲۸۶ تردد خودرو در راه‌های استان انجام می‌شود، افزود: بهارستان، فولادشهر و شاهین‌شهر، سه محور پُرتردد استان اصفهان در سه ماهه اول امسال بود.

کد خبر 669566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.