محمد ربیعی به‌زودی راهی اصفهان می‌شود / تعیین بودجه ذوب‌آهن ۲هفته دیگر در مجمع فوق‌العاده

محمد ربیعی در جلسه‌ای با اعضای هیئت‌مدیره کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن که در تهران برگزار شد برای هدایت گاندوها به توافق رسید و دو هفته منتظر خواهد ماند تا بودجه سبزپوشان برای فصل آتی در مجمع فوق‌العاده تعیین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته حوالی عصر بود که باشگاه ذوب‌آهن با انتشار مطلبی در بخش رسانه‌ای خود پس از هفته‌ها به بلاتکلیفی نیمکت سرمربی‌گری تیم فوتبالش پایان داده و از انتخاب رسمی محمد ربیعی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

محمد ربیعی که فصل گذشته چندین و چند مرتبه اعلام کرده بود در انتهای فصل از مس رفسنجان جدا می‌شود ابتدا گزینه سرمربی‌گری استقلال تهران بود و تمایل زیادی به نشستن بر روی نیمکت سرمربیگری آبی‌ها داشت. البته مدیران استقلال، ربیعی را گزینه جایگزین نکونام قرار داده بودند اما در نهایت این انتقال انجام نشد.

پس از این اتفاقات، مدیران بالادستی ذوب‌آهن که در انتخاب قاسم حدادی‌فر به‌عنوان سرمربی فصل آینده‌شان دو دل بودند و نیم‌نگاهی نیز به مهدی تارتار داشتند، مذاکرات‌شان را با مربی خوش‌اخلاق و تحصیل‌کرده فوتبال کشورمان آغاز کردند تا شانس خود را برای سپردن نیمکت ذوب‌آهن به محمد ربیعی امتحان کنند.

از همین‌رو محمد ربیعی چند روزی را در پایتخت به‌سر می‌برد و پس از انجام جلساتی که با حضور اعضای هیئت‌مدیره کارخانه (سهام‌داران شستا) و باشگاه ذوب‌آهن برگزار می‌شد، برای تحویل گرفتن سکان هدایت گاندوهای نصف‌جهان به توافق رسید. لازم به‌ذکر است ربیعی فقط درباره مبلغ قرارداد و برنامه‌های باشگاه در فصل آینده با مدیران ذوب‌آهن به جمع‌بندی رسیده است.

طبق شنیده‌ها مدت‌زمان قرارداد سرمربی جدید ذوب‌آهن یک فصل تعیین شده است و باید احتمالاً تا آخر امروز منتظر بمانیم تا سایر اطلاعات درخصوص توافق محمد ربیعی و ذوب‌آهن اعلام شود. البته شنیده‌هایی مبنی‌بر رقم قرارداد محمد ربیعی با ذوب‌آهن وجود دارد که فعلاً اشاره به آن جایز نیست. ربیعی به‌زودی راهی اصفهان خواهد شد تا پس از حضور در ساختمان باشگاه و معرفی رسمی به رسانه‌ها و بازیکنان، فعالیت خود را رسماً آغاز کند.

علاوه‌بر این‌ها باتوجه به بودجه حدوداً ۱۰۰ میلیاردی تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل گذشته که با اعتراضات همیشگی مهدی تارتار سرمربی سابق سبزپوشان همراه بود، بین ۱۰ الی ۱۵ روز دیگر مجمع فوق‌العاده ذوب‌آهن در تهران برگزار خواهد شد تا بودجه تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل آینده لیگ برتر مشخص شود و محمد ربیعی بتواند احتمالاً با افزایش چندین درصدی بودجه، با خیالی آسوده برای جذب بازیکنان مدنظرش برای تقویت ذوب‌آهن اقدام کند.

کد خبر 669505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.