باید فرهنگ دینی را به کشورهای دیگر صادر کنیم

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اگر عاشورا را نماد فرهنگی تشیع و نماد دلدادگی برای سید و سالار شهیدان بدانیم، یاد گرفته‌ایم که عزت بهتر از تسلیم است، لذا معتقدم مدیون فرهنگ دینی مردم هستیم. لازم است کمک کنیم که این فرهنگ به کشورهای دیگر صادر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر کشانی امروز _یکشنبه چهارم تیرماه_ در همایش رحمت واسعه که با حضور خیران استان اصفهان برگزار شد با اشاره به بعد اقتصادی توسعه و بازسازی عتبات عالیات، اظهار کرد: اینکه مردم کشور ما سال‌های زیادی است که با وجود تحریم‌های بسیار مقاومت کردند، نشانه یک فرهنگ دینی است که به وسیله آن قدرت مردم را حفظ کرده است.

وی افزود: اگر عاشورا را نماد فرهنگی تشیع و نماد دلدادگی برای سید و سالار شهیدان بدانیم، یاد گرفته‌ایم که عزت بهتر از تسلیم است، لذا معتقدم مدیون فرهنگ دینی مردم هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: لازم است کمک کنیم که این فرهنگ به کشورهای دیگر صادر شود؛ به‌ویژه سایر جوانان که شرایط سختی دارند و باید کمک کنیم که به فرهنگ دینی شیعه بازگردند.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی به عنوان یک نهاد مقاوم در برابر جنگ اقتصادی، اقدام ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات را ارج می‌نهد و امید است که ما نیز بتوانیم این اقدام مهم را انجام دهیم.

کد خبر 669497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.