«مرمت آسفالت» بیشترین درخواست شهروندان قزوینی در خرداد سال جاری

شهردار قزوین گفت: بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، «مرمت آسفالت» بیشترین درخواست شهروندان در خردادماه سال جاری بوده است؛ لذا عملیات روکش آسفالت و ترمیم ترانشه به صورت منظم و مداوم در معابر اصلی و فرعی قزوین در حال انجام است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از انجام عملیات مرمت دریچه در ناحیه آزادگان خبر داد و اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه عبوری، عملیات مرمت دریچه فلزی در خیابان آبشار کوچه مرادی و نبش بلوار ارتباطات، توسط پیمانکار ۱۳۷ معاونت خدمات شهری منطقه چهار قزوین انجام شد.

وی از آغاز اجرای عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت محله نوروزیان خبر داد و افزود: عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت خیابان نوروزیان و شهرک دهخدا کوچه فرزانگان دوم سطح منطقه سه شهرداری قزوین آغاز شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: درخواست‌های مردمی زیادی مبنی بر روکش آسفالت کوچه فرزانگان دوم به منطقه سه شهرداری گزارش شده بود و بر این اساس اکیپ کامل ماشین‌آلات سازمان برای اجرای عملیات روکش آسفالت به کار گرفته شد و این عملیات در حال انجام است.

صباغی تصریح کرد: بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، «مرمت آسفالت» بیشترین درخواست شهروندان در خردادماه سال جاری بوده است؛ لذا عملیات روکش آسفالت و ترمیم ترانشه به صورت منظم و مداوم در معابر اصلی و فرعی قزوین از جمله منطقه دو شهرداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو در این نوبت نسبت به ترمیم ناهمواری‌های بلوار پرستار، خیابان دستغیب و بلوار سعادت که فضای وسیعی از ناحیه شهید بابایی را در بر می‌گیرد، اقدام کردند.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه عملیات نصب دریچه‌های سرقتی با هدف جلوگیری از بروز خسارت جانی و مالی و ایمنی معابر در سطح منطقه دو در حال انجام است، اضافه کرد: در این نوبت دریچه‌ها و پل‌های فلزی خیابان اشراق، بلوار شهید چگینی و محله ملاصدرا توسط پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو مرمت شد.

صباغی با اشاره به اجرای پروژه‌های مناطق مختلف شهرداری، گفت: لوله‌گذاری به منظور هدایت آب‌های سطحی از ضلع جنوب بوستان بانوان مادر و کودک و اتصال به محل لوله به مساحت هزار میلی‌متر واقع در خیابان راه‌آهن و پروژه پیاده‌روسازی در ضلع غرب این خیابان در منطقه یک شهرداری در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه روکش دستی آسفالت کنار جداول و جوی‌های روسی در ناحیه مینودر انجام می‌شود، گفت: در این نوبت عملیات روکش آسفالت پیاده‌راه خیابان فعال و جداول خیابان امیرکبیر به منظور تسهیل در تردد شهروندان انجام شد.

شهردار قزوین افزود: در راستای رضایت شهروندی، تنظیف، خدمات پاکسازی و شست‌وشوی مضاعف فضای داخلی اتوبوس، بدنه و موتورشویی تمام ناوگان اتوبوسرانی قزوین (ملکی و خصوصی) به‌صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

صباغی اظهار کرد: بنا به درخواست شهروندان علاوه بر عملیات شست‌وشو و نظافت اتوبوس‌ها، تعویض صندلی اتوبوس‌های این ناوگان نیز در حال انجام است.

کد خبر 669456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.