گریزمان هم‌تیمی جدید رونالدو در النصر عربستان‌؟

آنتوان گریزمان ممکن است با کریستیانو رونالدو در النصر هم‌بازی شود، گفته می‌شود تیم عربستانی مذاکراتی با نمایندگان ستاره اتلتیکومادرید داشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه فوت مرکاتو، گفته می‌شود که النصر در حال مذاکره برای توافقی است که گریزمان را به عربستان سعودی منتقل کند.

بازیکن ملی‌پوش فرانسوی، دارای بند آزادسازی ۲۵ میلیون یورویی (۲۱.۴ میلیون پوند / ۲۷.۳ میلیون دلار) است، مبلغی که باشگاه عربستانی به راحتی توان پرداختش را دارد. رونالدو مطمئناً از ورود گریزمان به النصر خوشحال خواهد شد، این درحالی است که مرد پرتغالی اصرار داشت که لیگ برتر عربستان در مسیر تبدیل شدن به یکی از پنج لیگ برتر جهان در پنج سال آینده است.

گریزمان فصل گذشته در فرم خوبی برای اتلتیکو بازی کرد و ۱۵ گل در لالیگا به ثمر رساند و ۱۷ پاس گل نیز داد. با این حال، این گزارش می‌گوید که باشگاه اسپانیایی ممکن است نیاز به کسب پول داشته باشد و خوشحال خواهد شد که از شر دستمزد بالای مهاجمش خلاص شود.

لیگ عربستان در حال جذب اکثر ستاره‌های بزرگ است و بازیکنانی مانند رونالدو، کریم بنزما، انگولو کانته و روبن نوس را در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر به خدمت گرفته است. همچنین قرار است چلسی سه بازیکن دیگر را به خاورمیانه منتقل کند؛ حکیم زیخ، ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی در آستانه تکمیل مراحل اداری نقل و انتقالات برای خروج از استمفوردبریج هستند.

النصر در تابستان امسال به تلاش برای تقویت تیم خود ادامه خواهد داد، اگرچه باید دید گریزمان به عربستان سعودی می‌رود یا خیر.

کد خبر 669423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.