صدور ۱۱۸۰ پروانه ساختمانی در «اصنو» / برگزاری جلسات فنی و تخصصی برای ارتقای این سامانه

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با اشاره به آمار صدور پروانه ساختمانی به‌صورت الکترونیک در مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر طی بهار ۱۴۰۲ گفت: در سامانه سرا ۸، ۱۱۸۰ پروانه ساختمانی و در سامانه سرا ۱۰، ۸۸۲ پروانه صادر شده است.

وحید مهدویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گزارش عملکرد مدیریت شهرسازی الکترونیک اظهار کرد: اهداف این طرح شامل کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، حذف امضاهای طلایی، غیرحضوری شدن فرایند صدور پروانه، شفافیت در هزینه‌های پرداختی و پرداخت الکترونیکی هزینه‌های پروانه‌های ساختمانی است.

وی با اشاره به آمار صدور پروانه ساختمانی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان طی بهار ۱۴۰۲ افزود: در سامانه سرا ۸، ۱۱۸۰ و در سامانه سرا ۱۰، ۸۸۲ پروانه ساختمانی صادر شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان با بیان اینکه آمار نقل‌و انتقال دفاتر پیشخوان شامل استعلامات ثبت شده ۱۱ هزار و ۳۸۳ و تعداد استعلامات صادر شده ۷۸۵۰ بوده است، تصریح کرد: آمار پشتیبانی فنی شهروندان سامانه اسنپ، ۱۵۰۰ نفر و آمار پاسخگویی آنلاین، ۳۲۳۷ مورد بوده است.

وی از ۱۲ مورد اخبار درج‌شده در رسانه‌ها ویژه سامانه اصنو خبر داد و گفت: چشم‌انداز پیشرفت اهداف شامل استعلامات و گواهی عدم خلاف بوده که در مرحله پایلوت است.

مهدویان با اشاره به برگزاری جلسات فنی و تخصصی افزود: حضور در جلسات کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، برگزاری شش جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک، برگزاری چهار جلسه حذف پرونده فیزیکی در مناطق پانزده‌گانه و ستاد، برگزاری چهار جلسه پیرامون موضوعات سازمان آتش‌نشانی و برگزاری چهار جلسه هماهنگی با اداره درآمد شهرداری انجام شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت‌هایی از جمله سناریونویسی فرمول‌های درآمد، هماهنگی آموزش و اجرای بند «ت» در سامانه اصفهان‌نما، اجرای فاز دوم وب‌سرویس نظام مهندسی و برگزاری جلسات فنی، پیاده‌سازی ITSM (مدیریت ثبت ایرادات)، برگزاری جلسات فنی سامانه پیمانه، خرید سامانه «میزیتو» برای مدیریت گردش کار و پیاده‌سازی فرمول درآمد و عوارض نوسازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ارائه پیش‌نویس، اسکن، بایگانی و آموزش نیروهای جدید دفاتر پیشخوان از اقدامات انجام شده برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کاربران در مناطق پانزده‌گانه بوده است، گفت: در این راستا ارتباط با سایر ادارات مرتبط با سامانه اصنو از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، شرکت پست برای ایجاد کد پستی در واحدهای آپارتمانی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای بافت تاریخی، پلیس فتای استان، سازمان تنظیم مقررات رادیویی و شرکت‌های آبفا، برق، گاز و مخابرات برقرار شده است.

کد خبر 669390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.