بهسازی محوطه و غسالخانه آرامستان شهرداری

شهردار گرگان از بهسازی محوطه و غسالخانه آرامستان امام‌زاده عبدالله (ع) خبر داد و گفت: با توجه به حضور خانواده‌های داغدار و زائران قبور، رسیدگی و نظافت آرامستان‌ها با انجام هرس درختان، شست‌وشوی قبور و نظافت فضای عمومی آرامستان انجام شده است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از بهسازی محوطه و غسالخانه آرامستان امام‌زاده عبدالله (ع) خبر داد و اظهار کرد: بهسازی و نوسازی غسالخانه با در نظر گرفتن شأن شهروندان در راستای افزایش رضایتمندی آنها و بهبود وضعیت کیفی غسالخانه انجام شده است.

وی افزود: با توجه به حضور خانواده‌های داغدار و زائران قبور، رسیدگی و نظافت آرامستان‌ها با انجام هرس درختان، شست‌وشوی قبور و نظافت فضای عمومی آرامستان انجام شده است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: پویش محله‌ای «همه با هم، نه به اعتیاد» با حضور کودکان و نوجوانان و برخی از اهالی محله انجیرآب گرگان با هدف پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

سیدالنگی تصریح کرد: کتابخانه فرآموز سیار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان نیز در این برنامه، میزبان کودکان و نوجوانان محله انجیرآب بود. هدف از برگزاری این پویش محله‌ای افزایش شناخت کودکان و نوجوانان و والدین آنان نسبت به پدیده شوم اعتیاد و ارائه راهکارهای پیشگیرانه است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز در حاشیه برگزاری پویش محله‌ای «همه با هم، نه به اعتیاد» برگزار شد.

کد خبر 669381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.