تعطیلی ۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف در شهر اصفهان / ساماندهی ۶۲۲ دست‌فروش در بهار ۱۴۰۲

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این اداره کل در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: در این زمینه طی سه ماه نخست سال جاری ۲۰۷۶ اخطار صادر و ۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی سه ماه نخست سال جاری، برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر، ۵۶۸۶ تذکر و ۱۳۶۱ اخطار صادر و تخلف ۵۱۷۱ متصدی صنفی رفع شده است.

وی افزود: ۱۲۲۰ اخطاریه با موضوع جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز صادر و ۴۷۳ مورد نیز در بهار ۱۴۰۲ رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال، در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رهاشده در معابر شهر ۱۵۷ اخطاریه صادر و ۴۷ دستگاه از این خودروها جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۶۲۲ دست‌فروش و ۵۴۹ نفر متکدی نیز ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری، در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از ۹۶ مورد احداث زمین بایر جلوگیری شده است، افزود: در این مدت از افزایش طبقات ۱۵۸ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۸۸۵ ساختمان، تبدیل وضعیت ۲۷۱ ساختمان و فعالیت ۳۹۴۴ کارگاه ساختمانی متخلف نیز جلوگیری شده است.

ابوطالبی ادامه داد: طی سه ماه نخست امسال، در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۴۸ رأی قضائی و بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی نیز ۱۸۵ رأی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهار ۱۴۰۲ در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، ۳۱۶ رأی در این کلان‌شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی در سطح شهر همچون تعطیلی کارگاه‌های ایجادکننده سد معبر و پیشگیری از تخلیه مصالح و نخاله در معابر عمومی اظهار کرد: در این زمینه ۲۰۷۶ اخطار صادر و ۲۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف نیز تعطیل شده است.

کد خبر 669379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.