پیشرفت ۹۴ درصدی پروژه‌های منطقه ۵ تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران از پیشرفت ۹۴ درصدی پروژه‌های منطقه ۵ این کلان‌شهر خبر داد و گفت: برای پروژه‌های توسعه محلی منطقه پنج سال گذشته بیش از ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ و ۹۹ درصد اعتبارها تامین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _یکشنبه چهارم تیرماه_ در یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از محلات منطقه پنج پایتخت اظهار کرد: برای پروژه‌های توسعه محلی این منطقه سال گذشته بیش از ۲۶۵ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ و ۹۹ درصد اعتبارها تأمین شد و برای پروژه‌های مستمر و غیرمستمر در سال گذشته ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شد.

وی افزود: منطقه پنج پایتخت شامل ۲۲ محله و ۲۷ سرای محلات است و ۱۷ کیلومتر مناسب‌سازی در این منطقه انجام، همچنین در منطقه مذکور و ۴۲ هزار تن آسفالت توزیع شده است که رتبه نخست را در این زمینه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باغ گلاریس با فرمول ۷۰-۳۰ در منطقه پنج در سال گذشته اجرا شد و شهروندان بابت این موضوع رضایت دارند و بهسازی بوستان اقتصادی و احیا زمین چمن مصنوعی علامه طباطبایی و احداث پیاده‌رو مقابل برج جام‌جم در سال گذشته آغاز شد و به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه در منطقه پنج، ۱۰۰ بوستان مناسب‌سازی شده است و سال گذشته مجموعه ورزشی شهربانو احداث شد، اضافه کرد: ستاد اربعین شهرداری تهران باید قبل از برگزاری مراسم اربعین حسینی برای مناطق مرزی، اعتبار لازم را اختصاص دهد.

معدنی‌پور خاطرنشان کرد: شرکت ساماندهی مشاغل و اداره کل امور بانوان باید نظارت بیشتری روی بازارچه‌های فعال سطح منطقه داشته باشد.

کد خبر 669370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.