وزیر کشور ۲ هفته فرصت خواست تا معاون سیاسی خود را تغییر دهد

رئیس مجلس با بیان اینکه معاون سیاسی وزیر کشور در ابلاغیه خود خطا کرده است، گفت: وزیر کشور قول داد که این موضوع را پیگیری می‌کند و چون اکنون کار ستاد انتخابات آغاز شده، فرصتی یک یا دو هفته ای نیاز است تا جایگزینی معاون سیاسی وزیر کشور انجام شود.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف در جلسه صحن علنی امروز _یکشنبه چهارم تیرماه_ اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور وزیر کشور، من و برخی از دوستان برگزار شد، گفته شد که کارهای مرتبط با انتخابات آغاز شده است و رهبر انقلاب بر چهار رکن اساسی امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت به عنوان اصل کار تأکید دارند.

وی افزود: همه باید کمک کنیم که مسیر انتخابات یک مسیر صحیح باشد. به هرحال معاون سیاسی وزارت کشور در ابلاغیه خود خطا کرده و وزیر کشور هم این را پذیرفته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معاون سیاسی وزیر کشور در ابلاغیه خود خطا کرده؛ وزیر کشور هم پذیرفت. وزیر کشور بندهای ۲، ۴، ۶ و ۷ ابلاغیه معاون سیاسی وزارت کشور را لغو کرد و در مجلس توضیح داد که این اشکال وارد بوده است. من پیش از جلسه سه‌شنبه هفته گذشته با وزیر کشور صحبت کردم و این اشکال را وارد دانستم و به ایشان گفتم که دوستان هم ناراحت هستند.

وی ادامه داد: وزیر کشور قول داد که این موضوع را پیگیری می‌کند و چون اکنون کار ستاد انتخابات شروع شده است، فرصتی یک یا دو هفته‌ای نیاز است تا جایگزینی معاون سیاسی وزیر کشور انجام شود، من در این باره با رئیس‌جمهور نیز صحبت کردم.

قالیباف تاکید کرد: از نظر آئین‌نامه استیضاح حق نمایندگان است. قبول دارم اما وزیر این قول را به من داده است و من آن را پیگیری می‌کنم. خواهش می‌کنم دوستان این موضوع را مطرح نکنند و به حاشیه نرویم؛ مسئله در حال حل شدن است.

کد خبر 669369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.