پیشنهاد انتخاب «مهدی چمران» به‌عنوان رئیس ستاد مشارکت محلات

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد انتخاب «مهدی چمران» به‌عنوان رئیس ستاد مشارکت محلات مطرح شده است که در این راستا مکاتبات لازم انجام شده است و هفته آینده مراحل بعدی انجام خواهد شد تا این موضوع عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _یکشنبه چهارم تیرماه_ در یکصدوپنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: اکثر مباحث جلسه امروز به ارائه گزارش و مباحث رئیس دیوان عدالت اداری اختصاص داده شد.

وی افزود: بحث‌های خوبی در جلسه امروز شورا مطرح شد و اعضا نیز نکاتی را عنوان کردند که پاسخ‌ها نیز داده شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع شورایاری‌ها گفت: دو سال گذشته در یکی از رای‌های دیوان عدالت اداری به دلیل نوع انتخاباتی که برای شورایاری‌ها برگزار می‌شد، غیرقانونی اعلام شد.

وی ادامه داد: این موضوع برای اعضای شورا اهمیت دارد، چراکه حکمرانی محلی در محله‌ها و با حضور مردم برای حل مسائل شهر در مقیاس محله در این دوره ادامه داشته باشد.

نادعلی تصریح کرد: در صحبت‌های تمام اعضا این مطالبه وجود داشت و قرار شد در کارگروه تخصصی دیوان جلسه شهرداری، شورا و دیوان عدالت برگزار شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره تعیین تکلیف سرای محلات خاطرنشان کرد: در این زمینه توافق خوبی بین هفت نفر اعضای ستاد مشارکت محله وجود دارد و انتخاب «مهدی چمران» به عنوان رئیس ستاد پیشنهاد شده است که در این راستا مکاتبات لازم انجام شده و هفته آینده مراحل بعدی انجام خواهد شد تا این موضوع عملیاتی شود.

کد خبر 669351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدب IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    تو دو سال نتونستند مدیر ومحله سر و سامان بدن واقعا متاسفم