اجرای پروژه آسفالت بلوار باهنر در سریع‌ترین زمان ممکن

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: عملیات اجرایی فاز نخست آسفالت بلوار باهنر یزد در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نقوی صبح امروز _یکشنبه چهارم تیرماه_ در بازدید از بلوار باهنر یزد با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد در بافت تاریخی اظهار کرد: یکی از محورها و دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری، بهسازی و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یزد است.

وی افزود: در این دوره با جدیت بیشتری این موضوع را مدنظر قرار دادیم و ترمیم آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بهسازی و روکش آسفالت، حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهید باهنر به همت مجموعه شهرداری یزد در حداقل زمان ممکن و با حداکثر کیفیت انجام شد.

نقوی تصریح کرد: تلاش شده است اجرای این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون محدودیت‌های ترافیکی اجرایی شود. مساحت این طرح ۱۵ هزار مترمربع است و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به انجام می‌رسد.

وی گفت: فاز نخست این پروژه اجرا شده است و در فاز دوم نیز آسفالت میدان شهید باهنر و باند برگشت بلوار، حدفاصل میدان شهید باهنر تا میدان امام حسین (ع) در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 669339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.