تخصیص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای مناسب‌سازی خیابان میرزاطاهر غربی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مناسب‌سازی پیاده‌روها و اصلاح رمپ‌های ورودی به‌منظور تسهیل و دسترسی‌پذیری معلولان و افراد کم‌توان جسمی به‌صورت استاندارد با شیب مجاز و رعایت ضوابط در حال انجام است، گفت: مناسب‌سازی خیابان میرزاطاهر غربی با حدود سه میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رسیدن به وضعیت مطلوب خدمات‌رسانی از اولویت‌های کاری شهرداری منطقه ۹ است که اجرای عملیات مناسب‌سازی معابر، تسهیل دسترسی اقشار مختلف مردم به‌ویژه کودکان، سالمندان و معلولان به شبکه معابر درون‌شهری از جمله این اهداف است.

وی افزود: مناسب‌سازی پیاده‌روها و اصلاح رمپ‌های ورودی به‌منظور تسهیل و دسترسی معلولان و افراد کم‌توان جسمی به‌صورت استاندارد با شیب مجاز و رعایت ضوابط در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ساماندهی مسجد امام سجاد (ع) شامل نصب جداکننده بتنی در وسط کوچه مسجد، اجرای طرح آرام‌‎سازی ترافیکی و احیای پیاده‌رو مقابل قرض‌الحسنه مسجد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی ادامه داد: مناسب‌سازی خیابان میرزاطاهر غربی مربوط به مسیر تردد معلولان و نابینایان با تلاش مضاعف واحد عمران منطقه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

قاضی‌عسگر با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های مساعد به‌منظور ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان به‌ویژه معلولان و سالمندان ساکن در منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اقدامات حوزه مناسب‌سازی علاوه بر کمک به بهبود شرایط معلولان، برای تأمین امنیت سایر شهروندان نیز مناسب است.

کد خبر 669309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.