بازگشایی و ساماندهی گلوگاه خیابان ۱۵ خرداد با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: یکی از ضروریات اصلی محله پوریای ولی در پروژه‌های محله‌محوری، خیابان ۱۵ خرداد است که بازگشایی و ساماندهی گلوگاه این خیابان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه پروژه‌های عمرانی و خدماتی مختلفی با رویکرد محله‌محوری و بازآفرینی سیمای محلات کمتر برخوردار، در سطح منطقه هفت در حال اجرا است.

وی افزود: در این راستا طرح‌های عمرانی با محوریت ساماندهی خیابان‌ها و معابر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اعتبار بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: احداث خیابان بنفشه به‌طول ۶۰۰ متر و به ارزش ۳۵ میلیارد ریال، ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال و ساماندهی خیابان سعدی به طول ۱۱۰۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال جزو اولویت‌های منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص ساماندهی مجموعه باغ فدک خاطرنشان کرد: اجرای فاز سوم این مجموعه شامل توسعه و تحول باغ فدک، مناسب‌سازی و ساماندهی معابر و فضای سبز آن، اجرای طرح‌های ویژه روشنایی، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و پارکینگ‌ها و نمازخانه باغ فدک صورت گرفته است و طی ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلطان‌آقایی افزود: با توجه به نیاز شمال شهر اصفهان و تاکید مدیریت شهری بر توسعه سرانه تفریحی شهر اصفهان، برای ساماندهی و توسعه باغ فدک هزینه‌ای بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی پیاده‌روهای منطقه، اظهار کرد: در حال حاضر پیاده‌روسازی خیابان پرستار به‌طول چهارهزار متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد، همچنین پیاده‌روسازی خیابان‌های ادیب و غرضی نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: با وجود تلاش‌های انجام شده، شهروندان برخی محلات در دیدارهای مردمی کماکان درخواست ساماندهی آسفالت معابر محلات را مطرح کرده‌اند، بنابراین آسفالت و زیرسازی معابر محلات شاهد، مولوی و پوریای‌ولی در قالب پروژه‌های شاخص محله محوری با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حال برنامه‌ریزی است.

وی افزود: یکی از ضروریات اصلی محله پوریای ولی در پروژه‌های محله‌محوری، خیابان ۱۵ خرداد است که بازگشایی و ساماندهی گلوگاه این خیابان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

کد خبر 669279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.