کسب رتبه اول منطقه ۱۰ در مشارکت با مجموعه‌های فرهنگی سطح منطقه

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در بین مناطق ۱۵گانه شهری، حائز رتبه نخست در بخش مشارکت با مراکز و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شده است.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی اظهار کرد: بودجه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در سال‌جاری ۶۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که در این راستا درصدد هستیم همه پروژه‌های تعیین شده را اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته بودجه پیش‌بینی شده منطقه ۱۰ محقق شد و تمام پروژه‌های عمرانی منطقه را که تعهد کردیم، به سرانجام رساندیم، افزود: یکی از پروژه‌های عمرانی منطقه مربوط به محله حصه حدفاصل ورودی محله تا میدان معراج است، چراکه دارای معضل بزرگی در زمینه مباحث ترافیکی و تصادف‌ها بودیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این پروژه مهم از سال گذشته آغاز شد و حدود ۲۲ هزار مترمربع برای تعریض خیابان شهید رئیسی و احداث میدان معراج تملک صورت گرفت.

وی ادامه داد: ساماندهی محوطه میدان معراج به مساحت ۱.۲ هکتار که اکنون به شش راه معروف بوده و به چهارراه تبدیل می‌شود، تعریض خیابان شهید رئیسی به عرض ۳۶ متر همراه با تجهیز روشنایی و پوشش فضای سبز، احداث میدان روبه‌روی ورودی محله حصه و اقدام برای برطرف‌شدن گلوگاه ترافیکی از دیگر پروژه‌های در دست اقدام منطقه است.

بحیرایی با اشاره به تملک ۲۴ هزار مترمربعی جنب محله حصه برای احداث پارک، اضافه کرد: امسال در برنامه‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان مدنظر داریم که طرح ورودی و ساماندهی محله حصه از سمت اتوبان فرودگاه اجرا شود.

وی درباره اقدامات صورت گرفته برای بهبود محله گرکان، گفت: گرکان محله هدف ما در اجرای پروژه‌های محله‌محوری است بر این اساس احداث یک پارک، تعریض خیابان گرکان از سمت خیابان شیخ طوسی، احداث پارک شهید ابوالفضل شیروانیان، اتصال خیابان سپیده کاشانی به محله سروستان از جمله پروژه‌های عمرانی مدنظر برای این محله است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه در بین مناطق ۱۵ گانه شهری، حائز رتبه اول در بخش مشارکت با مراکز و مجموعه‌های فرهنگی در زمینه برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شده است.

کد خبر 666511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.