جاذبه‌های گردشگری منطقه یک اصفهان معرفی می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در راستای سلسله ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، مستند تلویزیونی «همسفر» با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی این منطقه توسط شبکه مستند سیما تولید و از همین شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش ایمنا، علی رضی‌زاده اظهار کرد: مستند تلویزیونی «همسفر» به همت منطقه یک شهرداری اصفهان و با همکاری شبکه مستند سیما تولید و از این شبکه پخش خواهد شد.

وی افزود: این مستند به‌منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی منطقه یک شهرداری اصفهان، معرفی شخصیت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و محله سکونت آن شهید، برنامه‌ریزی و تولید شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مستند به درخواست منطقه یک شهرداری اصفهان و در پنج بخش تولید شده است و از روز سوم تیرماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۷ پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه روز بعد نیز در ساعات ۳:۴۰ و ۱۳:۳۰ تکرار می‌شود.

رضی‌زاده در رابطه با جدول پخش برنامه «همسفر» شبکه مستند سیما ویژه منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری و دیدنی منطقه یک اصفهان (مصاحبه با مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان) و معرفی صائب تبریزی روز شنبه، سوم تیرماه، معرفی پل‌های تاریخی اصفهان و محله‌های قدیمی منطقه یک روز یکشنبه، چهارم تیرماه، معرفی گرمابه و موزه علی‌قلی‌آقا روز دوشنبه، پنجم تیرماه، معرفی محله شهید دکتر بهشتی و آشنایی با شخصیت شهید بهشتی (مصاحبه با حجت‌الاسلام جلالی، حجت‌الاسلام سالک و شهردار اصفهان) روز سه‌شنبه، ششم تیرماه، معرفی و آشنایی با شخصیت شهید دکتر بهشتی و مصاحبه با خواهر شهید بهشتی و جمعی از پیشکسوتان انقلاب روز چهارشنبه، هفتم تیرماه است.

کد خبر 669272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.