معرفی ظرفیت دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار هند

مدیرکل شبه‌قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار هندوستان گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان متمایل به فعالیت در این بازار، حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، هادی طالبیان‌مقدم اظهار کرد: از آنجا که شرکت‌های دانش‌بنیان جزو سرفصل‌های مهم اقتصادی و مورد نظر حاکمیت است، لذا حمایت‌های لازم از آن‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم آشنایی با ظرفیت‌ها و فرصت‌های کاری به‌ویژه در حوزه بازار هندوستان افزود: سازمان توسعه تجارت از شرکت‌های دانش‌بنیانی که تمایل دارند در این بازار فعالیت کنند و در فاز شناخت به جمع‌بندی رسیدند و هدف‌گذاری کردند، حمایت می‌کند.

مدیرکل شبه‌قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار هندوستان گفت: سازمان توسعه تجارت، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را از طریق اتحادیه‌ها، انجمن‌های صنفی و بازرگانی، اتاق‌های بازرگانی، اجرای برنامه‌های مشترک چندوجهی، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی و اعزام هیئت‌های تجاری انجام می‌دهد.

طالبیان‌مقدم ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیانی که تمایل دارند در زمینه‌های مربوطه فعالیت کنند بعد از جمع بندی می‌توانند با مجموعه ما در تماس باشند. ما در همایش‌ها و رویدادها و رخدادهای مختلف از این شرکت‌ها دعوت خواهیم کرد تا به شرکت‌های هندی نزدیک شوند.

وی اضافه کرد: تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان تحت نظر معاونت علم و فناوری ریاست‌جمهوری، در زمینه مطالعات بازار، اعتبارسنجی قراردادها، ارائه خدمات به تجار متقاضی همکاری، ارائه خدمات حقوقی، فرهنگ‌سازی و تسهیل‌گری نیز به ما کمک می‌کنند.

کد خبر 669269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.