نایب‌قهرمان المپیک در پایتخت آماده بازی‌های آسیایی می‌شود

احسان حدادی ملی‌پوش پرتاب‌دیسک کشورمان که ماه گذشته راهی آمریکا شده بود به تهران بازگشته است و تمرینات خود را در پایتخت دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان حدادی، نایب‌قهرمان پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن که ماه گذشته جهت برپایی اردوی یک ماهه به کشور آمریکا سفر کرده بود، پس از پایان اردوی خود به ایران بازگشت. طبق گفته مسئولان فدراسیون دوومیدانی قرار بود او در چند مسابقه در آنجا خودش را محک بزند اما این اتفاق رخ نداد.

به این ترتیب قرار شده است حدادی برای بازی‌های آسیایی جلسه‌ای را با افشین داوری سرپرست فدراسیون برگزار کند. پس از اینکه احسان حدادی روز چهارشنبه هفته گذشته از اردو آماده‌سازی خود در کشور آمریکا به کشور بازگشت، از شنبه، سوم تیرماه تمرینات تخصصی را در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز کرد.

احسان حدادی قهرمان چهار دوره بازی‌های آسیایی و نایب‌قهرمان ماده پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن که چند ماهی تمرینات خود را در شهر مشهد مقدس و جزیره کیش پیگیری می‌کرد، با اتمام این دوره از تمرینات خود به تهران بازگشت.

ملی‌پوش پرتاب‌دیسک کشورمان جهت برپایی اردوی تدارکاتی دو ماهه و انجام چند رقابت تدارکاتی به کشور آمریکا رفت، تا ادامه تمریناتش را در این کشور و زیر نظر مربی‌خود مک ویلکینز پیگیری کند و حالا در پایتخت به تمرینات خود ادامه می‌دهد. احسان حدادی به‌دنبال کسب پنجمین مدال طلا و تاریخ‌سازی در بازی‌های آسیایی هانگژو است.

کد خبر 669249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.