آرامش مدیریت شهری حاصل اقدامات دادگستری آذربایجان غربی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رسیدن به ثبات و آرامش امروزی در مدیریت شهری و شورا حاصل عملیات و اقدامات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و عوامل اجرایی و تلاش‌گر آن مجموعه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز_ شنبه‌سوم تیرماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: یاد و خاطره آیت‌الله شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه را گرامی می‌داریم.

وی افزود: آیت الله بهشتی یکی از مردان بزرگ و یاران وفادار انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) بودند که با تدوین و اصلاح قانون اساسی انقلاب اسلامی نقش مهم و بزرگی را ایفا کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نام و یاد شهید آیت الله بهشتی باید در دل‌ها همیشه زنده بماند، همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «بهشتی خود یک ملت بود.»

وی با اشاره به تلاش‌های ریاست دادگستری استان آذربایجان غربی و دادستان ارومیه در حوزه مبارزه با فساد تصریح کرد: امروز قوه قضائیه عامل اصلی آرامش در شهرداری ارومیه است به‌عنوان خدمتگزار مردم از اقدامات عتباتی ریاست کل دادگستری استان آذربایجان غربی و مجیدی دادستان ارومیه و پرسنل زحمتکش آن نهاد در رسیدگی و مبارزه با فساد تقدیر و تشکر می‌کنم.

کریمی ادامه داد: رسیدن به ثبات و آرامش امروزی در مدیریت شهری و شورا حاصل عملیات رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و عوامل اجرایی و تلاش‌گر آن مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا با تهاجم‌های فرهنگی، مردم انقلابی ایران اسلامی را از نظام دلسرد کنند، اما مطلع نیستند که ملت بزرگ ایران از انقلاب اسلامی دلسرد نمی‌شوند و همیشه وفادار آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص طلب هزار میلیارد تومانی شهرداری ارومیه از دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: تاکنون شهرداری ارومیه نتوانسته است سهم و حق قانونی خود را از دستگاه‌های اجرایی دریافت کند، چه کسی باید پاسخگوی سهم قانونی شهرداری ارومیه باشد؟

وی افزود: آرایش عملیات دولت، نمود خدمات شهرداری‌ها است، لذا دولت نیز باید سهم قانونی شهرداری‌ها را از ارزش افزوده، جرایم راهنمایی و رانندگی، سوخت و گمرکات و کالاهای وارداتی و … را پرداخت کند.

کریمی خطاب به مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان غربی ادامه داد: مدیریت شهری با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف و خدمت به مردم در کنار اداره کل امور مالیاتی برای انجام به مأموریت‌ ها خواهد بود.

کد خبر 669248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.