کاپیتان نساجی بازنشسته شد/ حامد شیری مربی فصل آینده امید شهر خسته

حامد شیری کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران امروز رسما از دنیای‌فوتبال خداحافظی کرد و با پیشنهاد سید مهدی رحمتی به کادرفنی این تیم اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد شیری پس از چهار فصل حضور مستمر در لیگ برتر فوتبال ایران همراه با نساجی مازندران و گذراندن دوران خوب در این تیم به‌عنوان کاپیتان که به قهرمانی در جام‌حذفی و کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان آسیا نیز منجر شد با پیشنهاد سید مهدی رحمتی برای حضور در کادر فنی نساجی، رسماً از فوتبال خداحافظی کرد.

حامد شیری دو سال در لیگ دسته‌اول و چهار فصل در لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفت و در نهایت باوجود اینکه هنوز می‌توانست برای قائمشهری‌ها بازی کند، در سن ۳۷ سالگی و به‌دنبال اتمام قرارداد با نساجی در قامت بازیکن، از این پس به‌عنوان مربی در کادر فنی امید شهر خسته فعالیت خواهد کرد.

کاپیتان سابق نساجی علاوه بر حضور ۶ ساله در این تیم، در تیم‌های شموشک نوشهر، فجر سپاسی شیراز و سایپا تهران نیز سابقه بازی دارد؛ حامد شیری امروز در مراسم معارفه و نشست‌خبری سید مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی فصل آینده نساجی، تصمیم خود را رسانه‌ای و رسمی کرد.

البته در این مراسم، باشگاه نساجی به‌پاس زحماتی که در تنها تیم قائم‌شهری لیگ برتر فوتبال ایران کشیده بود، توسط این باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت و البته رحمتی نیز پیشنهاد حضور این بازیکن در کادر فنی تیمش را داد که با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی، مورد پذیرش وی قرار گرفت و پا به عرصه مربیگری گذاشت.

کد خبر 669212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.