خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت
سودسهام عدالت

سود سال مالی ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ در اختیار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است. هر کدام از سهامداران که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند، اگر در سامانه سجام ثبت‌نام و اطلاعات پرداختی خود را به‌روز کنند، تمامی این سودها به حسابشان واریز خواهد شد.

دانلود خبر واریز سود سهام عدالت

خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، باغستانی، به سوالی درباره واریز سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی شرکت‌ها در سال ۱۴۰۱ پاسخ داد. او اعلام کرد که سود عملکرد مالی شرکت‌ها در سال ۱۴۰۰ در دو مرحله پرداخت شده و اکنون منابع واریزی محدودیت دارد و واریز جداگانه هیچ بهره‌ای نخواهد داشت. به همین دلیل، سودهای باقیمانده سال ۱۴۰۰ به احتمال زیاد با سود سال مالی ۱۴۰۱ تجمیع خواهند شد تا در ذهن مردم نقطه نظر منفی به وجود نیاید.

باغستانی اعلام کرد که سودهای مربوط به سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ به اختیار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی است و سهامدارانی که این سودها را دریافت نکرده‌اند، با ثبت نام در سامانه سجام و به‌روزرسانی اطلاعات پرداختی خود، در اولین فرصت پرداخت سود سهام عدالت، مبالغ مربوطه به حساب خود واریز خواهند شد.

نحوه ثبت نام در سامانه سجام

برای ثبت نام در سامانه سجام، می‌توانید به سایت سامانه سجام به آدرس www.sajam.ir مراجعه کنید و با کلیک بر روی دکمه "ثبت نام"، فرم ثبت نام را پر کنید. در این فرم، اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به سهامداری خود را وارد کنید و سپس یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال، در فرم ثبت نام، شما باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. همچنین باید شماره سهام خود را نیز وارد کنید. پس از تکمیل فرم ثبت نام، باید به ایمیل خود مراجعه کنید و لینک فعال‌سازی حساب کاربری خود را فعال کنید.

پس از فعال‌سازی حساب کاربری، می‌توانید به سامانه سجام وارد شوید و اطلاعات پرداختی خود را به‌روز کنید تا در صورت وجود سودهای مربوطه، به حسابتان واریز شود. همچنین می‌توانید از طریق سامانه سجام، به اطلاعات مربوط به سهام‌های خود دسترسی داشته باشید و اطلاعات مربوط به اجلاس و جلسات شرکت خود را نیز مشاهده کنید.

کد خبر 669177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.