هیچ فرد یا نهادی حق ندارد حقوق عامه را تضییع کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ فرد یا نهادی حق ندارد حقوق عامه را تضییع کند، گفت: افکار عمومی از مصادیق حقوق عامه است، رسانه‌ها در ایران خط مقدم جهاد تبیین و سربازان جنگ ترکیبی با دشمن هستند و تضعیف آن‌ها، تضعیف جبهه تبیین است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل اصفهان، سیدمحمد موسویان امروز -شنبه سوم تیرماه- اظهار کرد: پس از آنکه تعدادی از خبرنگاران نسبت به انتشار مطالبی با موضوع رسانه در سطح شهر توسط کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ابراز گلایه‌مندی کرده بودند، موضوع به صورت جدی بررسی و دستور جمع‌آوری این تابلوها از سطح شهر صادر شد.

وی با اشاره به اینکه معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان مسئول رسیدگی به این پرونده شده است، افزود: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده عوامل این اقدام نیز به دادسرا دعوت شدند تا درباره جزئیات آن توضیح ارائه شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیچ فرد یا نهادی حق ندارد حقوق عامه را تضییع کند، تصریح کرد: افکار عمومی از مصادیق حقوق عامه است، رسانه‌ها در ایران خط مقدم جهاد تبیین و سربازان جنگ ترکیبی با دشمن هستند و تضعیف آن‌ها، تضعیف جبهه تبیین است و کسی حق ندارد در این مسیر گام بردارد.

وی ادامه داد: روش و شیوه‌های رسانه‌ای در غرب با کشور ما متفاوت است و در ایران رسانه بر مدار اخلاق حرکت می‌کند نه روش‌های غربی، بر این اساس باید این اخلاق مداری ارج نهاده شود و هر جا از خط قانون تخطی صورت گرفت بر اساس قانون برخورد شود.

موسویان از مسئولان و نهادهایی که با افکار عمومی در ارتباط هستند خواست تا در انتشار پیام به ویژه در فضای غبارآلود رسانه‌ای که غرب درست کرده و به دنبال تضعیف ارکان نظام و رسانه‌های داخلی است، دقت بیشتری اعمال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان اصفهان پیش از این و در نشست اخیر با خبرنگاران، قول پیگیری موضوع را برای بررسی و اقدام قانونی به دادستان مرکز استان ارجاع داد.

کد خبر 669174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.