پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های عمرانی کوی اسلام‌آباد

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های عمرانی کوی اسلام‌آباد خبر داد و گفت: در حال حاضر شهر گرگان دارای سه سرای محله در پارک ملت کوی اسلام‌آباد و محلات میخچه‌گران و قلعه حسن است.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی پارک ملت کوی اسلام‌آباد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: اجرای عملیات احداث ساختمان سرای محله، زمین ورزشی پارکور، زمین والیبال ساحلی و آماده‌سازی زمین بسکتبال در پارک ملت در حال انجام است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اختصاص زمینی به مساحت ۵۷۰ متر مربع برای ورزش پارکور افزود: زمین والیبال ساحلی در زمینی به مساحت ۱۳۰ متر مربع و زمین بسکتبال در مساحت ۲۰۰ متر مربع در این پارک احداث می‌شود.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان با اشاره به اجرای عملیات احداث ساختمان سرای محله در زمینی به مساحت ۲۲۵ مترمربع خاطرنشان کرد: سرای محله با هدف ارائه خدمات در حوزه فرهنگی و اجتماعی و با تمرکز بر ارائه خدمات آموزش شهروندی، برگزاری اردوهای تفریحی و برگزاری دوره‌های هنری مختلف منطبق بر نیازهای شهروندی محلات، دایر می‌شود.

صادقیان با اشاره به احداث سرای محله پارک ملت به عنوان نخستین سرای محله پارک‌های گرگان تصریح کرد: در حال حاضر شهر گرگان دارای سه سرای محله در پارک ملت کوی اسلام‌آباد و محلات میخچه‌گران و قلعه حسن است.

وی گفت: سرای محلات با مشارکت شهروندان دغدغه‌مند، به عنوان پاتوق محلات و با شناسایی نیازهای منطقه برای برگزاری آموزش‌های شهروندی، دوره‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف برنامه‌ریزی می‌کند و زمینه را برای افزایش همبستگی اجتماعی و کمرنگ شدن آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات فراهم می‌کند.

کد خبر 669163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.