برگزاری نمایشگاه «جور دیگر باید زیست» در گذر چهارباغ

مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: به‌مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه «جور دیگر باید زیست» از سوم تا هفتم تیرماه ۱۴۰۲ در گذرفرهنگی چهارباغ برگزار خواهد شد.

محمدعلی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: به این مناسبت اداره اجتماعی و مرکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری شهرداری اصفهان، نمایشگاه «جور دیگر باید زیست» از سوم تا هفتم تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه «جور دیگر باید زیست» با رویکرد «کنترل اجتماعی» و مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره کل بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، فرماندهی نیروی انتظامی، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه «جور دیگر باید زیست» در گذر چهارباغ

مدیر پروژه چهارباغ عباسی تصریح کرد: در این نمایشگاه دستگاه‌های متولی، هر یک ضمن ارائه خدمات معمول خود در خصوص مبارزه با مواد مخدر با محوریت اداره اجتماعی و مرکز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارویژه‌های از پیش تعیین شده‌ای در راستای تحقق عناصر رویکرد «کنترل اجتماعی» خواهند داشت.

کد خبر 669144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.