عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم تیرماه

در این بسته خبری از هزینه ۲۰ میلیارد تومانی برای توسعه ورزش بجنورد تا شماره‌گذاری ۱۹۵ دستگاه ون وانا با حمایت شهرداری تهران و برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه ولایت و امامت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش بجنورد هزینه شد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: ۲۰ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون برای اجرای ۱۱ طرح ورزشی در مرکز خراسان شمالی هزینه شد.

۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی اتوبوس‌های درون شهری بجنورد نیاز است

حمیدرضا شافعی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: اکنون ۴۵ دستگاه اتوبوس در شهر بجنورد نیاز به بازسازی دارد که در این زمینه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نام‌گذاری و پلاک‌کوبی ۱۴ معبر شهرری به نام شهدا

محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه دو شهرداری ری گفت: مصادف با ایام فرخنده دهه اول ذی‌حجه ۱۳ معبر به نام ۱۴ شهید بزرگوار نام گذاری شد و معابر هم به تابلوهای پرچمی ابتدای کوچه و هم به تابلوهای مشخصات شهید مزین شده است.

برنامه‌های شهرداری مشهد در دهه ولایت و امامت

حسین باغگلی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: برنامه‌های دهه امامت و ولایت مانند تمامی اعیاد مذهبی و ملی با رویکرد حمایت از فعالیت‌های مردمی با همکاری شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

تجهیز ناوگان حمل‌ونقل شاهین‌شهر به ۱۱ اتوبوس ویژه معلولان

سعید اکرم خانی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین‌شهر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی به ۱۱ اتوبوس ویژه معلولان تجهیز شده است.

شماره‌گذاری ۱۹۵ دستگاه ون وانا با حمایت شهرداری تهران

امین رهبر، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: مراحل شماره‌گذاری ۱۹۵ دستگاه ون از محل ۶۳۰ دستگاه ون وانا در حال انجام است.

کد خبر 669134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.