اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد بعضی از مؤسسات کنکور

سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به نزدیک شدن ایام برگزاری کنکور نسبت به بعضی از مؤسسات و آموزشگاه‌های که اقدام به ارسال یا تبلیغ شماره تلفن‌هایی جهت ارائه راهنمایی و مشاوره به داوطلبان می‌کنند، اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی سازمان سنجش‌آموزش کشور، بعضی از مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون سراسری اقدام به ارسال یا تبلیغ شماره تلفن‌هایی جهت ارائه راهنمایی و مشاوره به داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌کنند و خود را از طرف سازمان سنجش یا وابسته به سازمان سنجش معرفی می‌کنند و پس از تماس با داوطلبان یا خانواده‌ها با این مؤسسات مبلغ زیادی بابت این تماس‌ها در صورتحساب تلفن آنها درج می‌شود.

تأکید می‌شود تنها شماره تلفن جهت پاسخگویی و راهنمایی به داوطلبان و خانواده‌های آنان در مورد آزمون‌های سراسری شماره تلفن ۴۲۱۶۳_۰۲۱ و سامانه پاسخگویی سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org است و هیچ شماره تلفن دیگری جهت ارائه راهنمایی و مشاوره به داوطلبان مورد تأیید این سازمان نیست. سازمان سنجش آموزش کشور به همه داوطلبان توصیه می‌کند در مواجهه با اینگونه تبلیغات توجه و دقت کافی داشته باشند و فریب القاب و عناوین مرتبط با عنوان این سازمان را نخورند.

کد خبر 669129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.