محمدسیفی حریف مصری خود را ناک‌اوت کرد + فیلم

محسن محمدسیفی به یک برد ارزشمند در سومین مسابقه خود در MMA دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن محمدسیفی دارنده سه مدال بازی‌های آسیایی و پنج طلای قهرمانی جهان، در سومین مسابقه خود در سازمان Brave Combat Federation توانست نورالاسلام مصری را در کمتر از دو دقیقه در بحرین شکست دهد و به سومین برد پیاپی خود برسد. در حال حاضر نماینده کشورمان با این پیروزی در یک‌قدمی رسیدن به کسب کمربند سبک‌وزن MMA در این سازمان قرار دارد.

محسن محمدسیفی، ووشوکار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای جهان و بازی‌های آسیایی است که به‌تازگی فعالیت خود را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی یا همان MMA آغاز کرده است.

سازمان BRAVE Combat Federation در سپتامبر ۲۰۱۶، توسط خالد بن حمد آل خلیفه تأسیس شد.

محمد شهید، رئیس این سازمان، محسن محمدسیفی را به کریستیانو رونالدو تشبیه کرده است. وی درباره این مبارز ایرانی گفت: "وقتی با محسن محمدسیفی روبه‌رو می‌شوید با کریستیانو رونالدوی ووشو روبه‌رو می‌شوید و واقعیت همین است. وقتی به مسابقات BRAVE CF 72 نگاه می‌کنید، می‌بینید که ما ورزشکاران بزرگی داریم و یکی از خاص‌ترین مبارزانی که داریم محسن است. شما با کسی مواجه هستید که چهار بار قهرمان ساندای ووشوی جهان و سه بار برنده مدال طلای مسابقات آسیایی شده است. او یک رهبر است. او کاپیتان تیم ملی ایران است و برای وزارت ورزش و جوانان شهرش کار می‌کند و مدرک دکتری در زمینه آموزش فیزیکی دارد. برای رسیدن به موفقیت در هر دو حوزه‌، نظمی لازم است که الهام‌بخش باشد و او به‌طور قطع الهام بخش نسل‌های بعدی خواهد بود. از این‌رو، او یک برنده سریالی است و نظم او بی‌همتا است. او کریستیانو رونالدوی ساندای ووشو است.

کد خبر 669116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.