دیوارکشی ۱۰ نقطه خطرآفرین در سطح شهر گرگان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از دیوارکشی و رفع خطر ۱۰ مکان رها شده و خطرآفرین در سطح مناطق دو و سه گرگان خبر داد.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از دیوارکشی و رفع خطر مکان‌های خطرآفرین در سطح مناطق دو و سه خبر داد و اظهار کرد: به منظور اجرای بند ۱۴ ماده ۵۵ و ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها، دیوارکشی زمین‌های خالی و رها شده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به پیمانکار بخش خصوصی واگذار و تاکنون ۱۰ مکان خالی و رها شده دیوارکشی شده است.

وی افزود: دیوارکشی زمین‌های رها شده بر عهده مالک است و در صورتی که دیوارکشی توسط شهرداری انجام شود مالک موظف به پرداخت هزینه‌های آن به شهرداری خواهد بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: بیشتر زمین‌های شناسایی شده محلی برای تخلیه زباله، خاک و نخاله‌های ساختمانی و تجمع افراد کارتن‌خواب شده است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت شهروندان، آلودگی زیست‌محیطی را نیز به همراه خواهد داشت.

سالاری تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح ۱۰ مکان در سطح مناطق دو و سه شامل مطهری ۱۲، افسران ۲، دربنو، رستوران سبز، میرکریم ۳ و ۱۴، شهرک امام ۲۱ و ۲۳ و بلوار خلیج‌فارس دیوارکشی و رفع خطر شده است.

کد خبر 669110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.