آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری از اولویت‌های مهم تهران و دوحه است

دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در دیدار مشترک، بر آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور تأکید کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت نیرو، "محمدعلی فرحناکیان" و "صالح المانع" دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر با هدف آماده‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرحناکیان مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل و دبیر کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر ضمن اشاره به روابط و مناسبات دوستانه بین دو کشور ایران و قطر گفت: رهبران سیاسی دو طرف روابط برادرانه خوبی دارند و امید است با توجه به وجود روابط سیاسی بسیار خوب، روابط تجاری و اقتصادی دو کشور نیز به همان سطح برسد.

وی فراهم‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی مهم اعم از حمل‌ونقل، بانکی، بیمه و کنسولی را برای پیشران اقتصادی دو کشور مهم و حائز اهمیت دانست.

صالح المانع دبیر قطری کمیسیون مشترک با بیان اینکه دولت قطر روابط سیاسی و تجاری با ایران را بسیار مهم می‌داند، گفت: مقام‌های دولت نیز بر توسعه روابط تجاری با ایران تأکید دارند.

جلسه دبیران کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر به‌منظور برنامه‌ریزی برای برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور به میزبانی وزارت نیرو در پاییز سال جاری و تأکید بر اجرایی‌کردن مفاد یادداشت تفاهم‌نامه هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک برگزار شد.

کد خبر 669095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.