آسفالت بیش از ۴۵ هزار مترمربع از معابر منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور مناسب‌سازی سطح معابر، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از خرابی روسازی آسفالت‌ها و تأمین سطحی ایمنی معابر این کلان‌شهر، بالغ‌بر ۴۷۰۰ تن آسفالت برای بیش از ۴۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه استفاده شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌و آمد شهروندان، لکه‌گیری و آسفالت معابر، زیرسازی و آسفالت و روکش آسفالت معابر فرعی محلات با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، افزود: هدف از اجرای این عملیات ارتقای کیفیت آسفالت معابر برای تقویت زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و باکیفیت در ترافیک شهری است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات‌های عمرانی می‌تواند نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه فراهم کند، تصریح کرد: اداره عمران منطقه با اعتباری بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد ریال از ابتدای سال تا شهریورماه در حال اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر، زیرسازی و آسفالت و روکش آسفالت معابر فرعی محلات در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در راستای مناسب‌سازی سطح معابر، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از خرابی روسازی آسفالت‌ها و تأمین سطحی ایمنی در معابر، بالغ‌بر ۴۷۰۰ تن آسفالت برای بیش از ۴۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه استفاده شده است.

کارگر خاطرنشان کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان، اجرای این عملیات در اتوبان‌های شهید اقارب‌پرست و شهدای صفه، خیابان‌های حکیم نظامی، نظر، توحید و بسیاری از معابر سپاهان‌شهر شامل بلوارهای غدیر، تعاون، توحید، الوند و نبوت، خیابان‌های ایثار، فارابی، توحید و تعاون وچهارراه‌ها و گذرهای سطح منطقه در حال انجام است که این امر رضایت شهروندان را به‌همراه دارد.

کد خبر 669076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.