تقویت سرمایه‌گذاری شهرداری‌های پاریس در مبارزه با تغییرات اقلیمی

شهردار پاریس فرانسه، از افزایش تلاش‌های خود برای تقویت رویکردهای مالی مربوط به تغییرات اقلیمی در سطح جهانی خبر داده و مدعی شده است دسترسی مستقیم شهرها را به سرمایه‌گذاری‌های دولت‌ها و بخش‌های خصوصی فراهم خواهد آورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آنه ایلداگو توسط ائتلاف جهانی شهرداران حوزه انرژی و تغییرات اقلیمی به عنوان وزیر جدید منصوب شده و موظف است در زمینه تعهدات مالی و اقلیمی شهرها عمل کند. وی مدعی شده است که برای تحقق اهداف مربوط به تغییرات اقلیمی خود، دسترسی شهرداران عضو ائتلاف را به سرمایه‌های بیشتری از سوی دولت‌ها و بخش‌های خصوصی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و انرژی تجدیدپذیر فراهم خواهد آورد.

سهامداری جهانی در کنفرانس تغییرات آب و هوایی ۲۰۲۳

آنه ایلداگو در نظر دارد در کنفرانس تغییرات آب و هوایی ۲۰۲۳ سازمان ملل متحد، که از سی‌ام نوامبر تا دوازدهم دسامبر ۲۰۲۳ در اکسپو سیتی دبی برگزار خواهد شد، لیستی از ۱۲۰۰ شهر و منطقه از سراسر جهان را با حضور وزیر سابق ائتلاف جهانی انرژی و تغییرات اقلیمی و همچنین شهردار ونکوور در کانادا معرفی کند و از اهداف بلندپروازانه ائتلاف برای مقابله با تغییرات اقلیمی پرده بردارد، ضمن این‌که فرصت‌های جدیدی را برای طراحی دوباره رویکردها و تقویت نقش شهرها در کمک به دولت‌ها برای تحقق اهداف صفر انتشار کربن حاصل از توافقنامه پاریس معرفی خواهد کرد.

تقویت سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها در مبارزه با تغییرات اقلیمی در پاریس

ایلداگو بر این باور است که افزایش دسترسی به حمایت‌های مالی دولت‌ها و نهادهای خصوصی برای دستیابی به اهداف اقلیمی ضروری است و در نظر دارد پس از رسیدن به سمت جدید به عنوان وزیر ائتلاف جهانی شهرداران حوزه انرژی و تغییرات اقلیمی تدابیر خود را در این زمینه در رأس اقدامات خود قرار دهد. وی در نظر دارد مدیریت خود را در حمایت از شهرهای جهان برای مقابله با تغییرات اقلیمی و سرمایه‌گذاری جهانی با هدف ارتقای سطح دسترسی به انرژی پاک تقویت کند و از آن‌جا که تاکنون وی در افزایش پایداری پایتخت فرانسه بسیار موفق عمل کرده است، پیش‌بینی می‌شود که تمام وعده‌های بلندپروازانه او در مسیر درست تحقق قرار گیرد تا در نهایت، فراگیری اجتماعی، هوای پاک، توسعه پایدار و بهبود کیفیت زندگی را برای جهان به ارمغان بیاورد.

کد خبر 669074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.