استنشاق مواد ضدعفونی علت مسمومیت ۱۰ نفر در آستارا بود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا گفت: استنشاق مواد ضدعفونی کننده علت مسمومیت ۱۰ نفر از شهروندان و مسافران در یکی از هتل‌های این شهر بود.

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسمومیت ۱۰ نفر با مواد ضدعفونی کننده در یکی از هتل‌های آستارا، ساعت ۱۱:۰۰ صبح امروز _ جمعه دوم تیرماه_ به اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله مأموران اورژانس با دو آمبولانس به محل اعزام و به مسمومان امدادرسانی کردند.

وی افزود: نیروهای اورژانس شش نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند و چهار نفر نیز به بیمارستان شهید بهشتی آستارا انتقال یافتند و پس از مداوای سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و اکنون حال عمومی آنها خوب است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا، مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر کلر در استخر یکی از هتل‌های این شهر را کاملاً تکذیب کرد و گفت: یکی از کارگران هتل، به منظور نظافت و پاکسازی راهروی اطراف استخر هتل از مواد ضدعفونی کننده استفاده کرده بود که ۱۰ نفر از مراجعه کنندگان پس از استنشاق بوی آن دچار مسمومیت شدند.

احمدی تصریح کرد: به منظور اطمینان بیشتر از علت حادثه، آب استخر توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا مورد بررسی و سنجش قرار گرفت و مشخص شد که میزان غلظت کلر آب کاملاً استاندارد است.

وی گفت: بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا به صورت مستمر وضعیت بهداشتی آب و غلظت کلر استخرها را مورد بررسی و سنجش قرار می‌دهند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا، در غرب استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 669015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.