بازیکن تیم والیبال آمریکا: مهاجمان ایران فوق العاده‌اند

آرون راسل بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا گفت: تلاش کردیم تا تیم ملی والیبال ایران توپ‌های خوبی را به پاسور خود نرساند و سیستمشان دچار اختلال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز سوم از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال امروز _جمعه دوم تیرماه_ پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱۸ مقابل تیم والیبال آمریکا به میدان رفت که نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ به سود آمریکا پایان یافت.

آرون راسل بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا پس از پیروزی مقابل تیم ملی والیبال ایران، اظهار کرد: در این مسابقه در توپ‌گیری و توپ‌های اول عملکرد خوبی داشتیم. تحت فشار قرار داشتیم و بایستی در این رقابت به پیروزی می‌رسیدیم تا در مرحله نهایی این مسابقات در لهستان شرکت کنیم. سرویس‌هایی که در این مسابقه زدیم عالی بودند و خیلی به ما کمک کردند. تیم ملی والیبال آمریکا در این دیدار آن چنان توپ‌گیری نکرد. چند دفاع داشتیم اما مهاجمان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند. باید با اقداماتی تلاش می‌کردیم تیم ملی والیبال ایران توپ‌های خوبی را به پاسور خود نرساند و سیستمشان دچار اختلال شود.

وی در خصوص حضور پر شور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه، گفت: تماشاگران ایرانی زیادی در سالن حضور داشتند. آن‌ها همیشه پر شور و اشتیاق هستند و جو فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورند. همیشه بازی کردن در مقابل آن‌ها هیجان‌انگیز است.

کد خبر 669010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.