اتفاقات بزرگ با اراده‌های مردمی رقم می‌خورد

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هر وقت اراده‌های مومنانه به هم گره خورد و اجتماع اراده‌های مردم صورت گرفت اتفاقات بزرگی رقم خورد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام محمد قمی عصر _جمعه دوم تیرماه_ در همایش بزرگ مسیر جهاد که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کرج برگزار شد، اظهار کرد: حق این مردم بزرگوار و مکتب بزرگ با تمام اقداماتی که با مجاهدت صورت می‌گیرد، باز هم ادا نمی‌شود.

وی اضافه کرد: وقتی به توفیقات نهضت اسلامی و بی‌توفیقی‌هایی که بعضاً با آن با مواجه شده‌ایم نگاه می‌کنیم به فرمایشات مقام معظم رهبری بهتر پی می‌بریم که هرگاه به مکتب امام راحل پناه بردیم پیروز شدیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هر وقت اراده‌های مومنانه به هم گره خورد و اجتماع اراده‌های مردم صورت گرفت اتفاقات بزرگی رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل از ابتدا به دنبال گره زدن اراده‌های مردم برای تحقق هدف بزرگ خود بودند.

قمی گفت: اگر نهادهایی را که به تدبیر امام راحل تشکیل شده‌اند ببینید متوجه خواهید شد که مکتب امام تا چه حدی والا و ژرف است.

وی اظهار کرد: ویژگی مکتب امام راحل این است که همه را دور هم جمع می‌کند و همه ظرفیت‌ها را پای کار می‌آورد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در تمامی نهادهایی که امام راحل تشکیل دادند کلیدواژه «همه با هم» را مشاهده می‌کنید که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی تصریح کرد: در یکم تیرماه سال ۶۰ امام خمینی (ره) برای یک روحانی بزرگوار حکم ریاست سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کردند و حجت‌الاسلام حقانی در هفتم همان ماه به شهادت رسید که نشان داد که این شهید تا چه خدا پای کار انقلاب است.

قمی خاطرنشان کرد: بعد از شهید حقانی امام راحل در حکم آیت‌الله جنتی فرمودند که همه باید تبلیغات اسلام را بکنند و آن را مختص یک گروه خاص ندانستند.

وی گفت: امام خمینی (ره) با این ژرف‌اندیشی کاری کردند که برخی از عشرتکده‌ها به سر سجاده خون حاضر شوند و به شهادت برسند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ اسلام منحصر به روحانیت نیست، اظهار کرد: چه کسی گفته است که هنرمند و مداح دغدغه‌مند و ارزشی مبلغ اسلام نیست؟

وی اضافه کرد: هر زمان مکتب امام راحل را جدی گرفتیم فتوحات بزرگی را رقم زدیم و باید بدانیم که حق مطلب فرمایشات امام مردم است.

قمی تصریح کرد: باید تمامی دستگاه‌ها برای امور تبلیغی بدون اینکه به دنبال دیده شدن نام خود باشند پای کار بیایند و با پیوند زدن اراده‌های خود کارهای بزرگی را رقم بزنند به ویژه در استان البرز که با کمبود زیرساخت‌های مختلفی مواجه است.

منبع: فارس

کد خبر 669004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.