سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا: از ایران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: نمیدانم مشکلات صدور ویزا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران دست کیست. این موضوع خیلی پیچیده است و شرایط را درک می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز سوم از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال امروز _جمعه دوم تیرماه_ پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۱۸ مقابل تیم والیبال آمریکا به میدان رفت که نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ به سود آمریکا پایان یافت.

جان اسپرا، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا پس از کسب پیروزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر دو تیم والیبال با کیفیتی را به نمایش گذاشتند و مسابقه بسیار نزدیکی بود. سرویس‌های خوب کلید پیروزی آمریکا در این مسابقه بود که از آن بهره بردیم و سیستم تقسیم توپ و پاس ایران را با مشکلاتی رو به رو کردیم و این تفاوت دو تیم در این دیدار بود.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با اشاره به مشکلات صدور ویزا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها به میزبانی این کشور، بیان کرد: واقعاً ناامید و ناراحت هستم. به عنوان مربی این موضوع را که مربی می‌خواهد بهترین بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، درک می‌کنم. مطمئن نیستم که چه کسی در این خصوص تأثیرگذار است. کاملاً منطقی و قابل درک است که تیم ملی والیبال ایران می‌خواهد به طور کامل اعضای تیم خود را به همراه داشته باشد. من از این موضوع متأسف هستم. از جزئیات این مشکل بی خبر هستم. نمی‌دانم چه کسی مسئول عدم صدور ویزا است.

اسپرا در خصوص ریجکت شدن محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی، تصریح کرد: به عنوان یک سرمربی اگر زمانی سه ستاره تیمم ویزا دریافت نکنند، بسیار عصبی و درمانده می‌شوم. این موضوع خیلی پیچیده است و شرایط را درک می‌کنم. شما احساسات را درون زمین می‌توانستید ببینید. از بابت این موضع عذرخواهی می‌کنم.

کد خبر 669003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.