سرپرست باشگاه استقلال به ملاقات رضا میرزایی رفت +عکس

سیدحجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از رضا میرزایی هافبک آبی‌پوشان که روز گذشته تحت عمل‌جراحی قرار گرفت عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال همراه با محمدحسین زرندی معاون ارتباطات و رسانه این باشگاه، عصر امروز _جمعه دوم تیرماه_ با حضور در منزل رضا میزایی هافبک مصدوم آبی‌پوشان پایتخت، از این بازیکن عیادت کرد.

سرپرست باشگاه استقلال به ملاقات رضا میرزایی رفت +عکس

حجت کریمی در این دیدار در جریان آخرین وضعیت درمان زانوی میرزایی پس از عمل جراحی قرار گرفت و برای او آرزوی سلامتی کرد. همچنین بر اساس اعلام کریمی، باشگاه استقلال به‌طور کامل در کنار بازیکن ارزشمند خود حضور دارد و تمام شرایط لازم را برای دوران نقاهت این بازیکن فراهم می‌آورد تا هرچه سریع‌تر بتواند شرایط حضور در میادین را به‌دست بیاورد.

رضا میرزایی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که اواخر فصل بیست‌ودوم لیگ برتر ناحیه رباط‌صلیبی دچار پارگی و مصدومی شده بود به‌دلیل عمل جراحی زانوی خود، شش ماه از میادین دور خواهد بود. هافبک آبی‌ها عصل گذشته فرصت چندانی برای بازی‌کرد پیدا نکرد اما با بدشانسی در یکی از این دیدارها به‌شکل بدی مصدوم شد و روز گذشته زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

کد خبر 669002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.