شورای ششم اردبیل از طرح‌های خلاقانه جوانان استقبال می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اعضای شورای ششم این شهر از طرح‌های خلاقانه و فناورانه جوانان اردبیلی استقبال و حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدناصر حسینی امروز _جمعه دوم تیرماه_ در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد و همواره اعضای شورای شهر از هر طرح نوین و خلاقانه و فناورانه از سوی جوانان شهر قطعاً استقبال و حمایت می‌کند.

وی افزود: بعضی طرح‌های ارائه شده باید پیش از اجرا تغییراتی داشته باشند و نقاط ضعف آن برطرف و سپس اجرایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص لایحه واگذاری پروژه طراحی، نصب و اجرای پلاک هوشمند در املاک اردبیل اضافه کرد: هر طرحی بدون مطالعات جامع و بررسی نقاط ضعف و قوت موجب ضرر و زیان به بیت المال و تضییع حقوق شهروندان و کاهش اعتماد عمومی نسبت به سایر طرح‌های اجرایی شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: پلاک‌های هوشمند اطلاعات ساختمان‌ها از طریق کدهای کیو آر درج خواهد شد و نیاز به بحث و بررسی دارد.

وی با بیان اینکه پیوست امنیتی اطلاعات درج شده در پلاک‌های هوشمند املاک باید توسط کارشناسان این حوزه مورد بررسی دقیق قرار گیرد و مشخص شود چه اطلاعاتی درج خواهد شد، ادامه داد: این طرح بدون هرگونه بررسی و مطالعه اولیه قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: در لایحه ارسالی به روشنایی معابر با استفاده از نصب این پلاک‌ها اشاره شده است و این پلاک‌ها در روشنایی معابر مؤثر نخواهد بود و نور مفیدی برای روشنایی نسبت معبر نداشته و افزایش بار مالی برای شهروندان را به همراه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح‌کرد: چگونگی نحوه تأمین برق این پلاک‌ها، دوام پلاک‌های نصب شده در شرایط جوی متفاوت از جمله باران و برف و …چگونگی تعویض باطری، سرقت چراغ‌ها و چند موضوع دیگر از جمله مواردی است که باید قبل از تصویب این لایحه مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 668963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.