آزادسازی و تملک پل آقاباقر انجام شود

رئیس کمیسیون امور حقوقی و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: آزادسازی و تملک پل آقاباقر که ماه ها راکد مانده است باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صفری امروز_ جمعه دوم تیرماه_ در نشست خبری و در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: از کمک انسانی و مساعدت ۵۰۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری اردبیل و ارسال تجهیزات و اقلام ضروری به سیل زدگان شهرستان گرمی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه شهرداری باید نسبت به پرداخت چهار درصد بیمه سخت و زیان آور کارگران در حال بازنشستگی شهرداری که بیش از ۴۰ نفر هستند و با مشکل روبه‌رو هستند اقدام کند، گفت: درخواست می‌کنم، آزادسازی و تملک پل آقاباقر که ماه‌ها راکد مانده است انجام شود.

صفری خاطرنشان کرد: انتقال درخواست و مطالبات شهروندان به مجموعه مدیریت شهری از وظایف ما است.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: شهرداری پیرامون آزادسازی مغازه‌های داروپخش نیز قول مساعد داده بود که تاکنون اقدامی نشده و ضروری است این موضوع نیز به اتمام برسد.

صفری با بیان اینکه شایسته است شهردار اردبیل شخصاً نسبت به تعیین تکلیف و رفع مشکلات شهروندان ورود کند، اضافه کرد: مدیران و زیر مجموعه‌ها نیز باید با اهتمام ویژه شهردار اردبیل را همراهی کنند.

وی با اشاره به ضرورت بازگشایی محله شهریار، گفت: بیش از ۱۰ سال است که محله شهریار به میدان تبلیغاتی برای برخی نمایندگان تبدیل شده و هیچ اقدامی در خصوص بازگشایی انجام نشده است درخواست می‌کنم، بازگشایی این محله نیز انجام شود، چرا که شهروندان از ما انتظار دارند و معترض هستند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص ساماندهی میدان وحدت به عنوان نقطه پر خطر ترافیکی باید در اولویت برنامه ریزی شهرداری قرار گیرد، تصریح کرد: تکمیلی المان وحدت نیز باید امسال به اتمام برسد.

کد خبر 668936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.