ایران خودرو ظرفیت افزایش اشتغال در استان را دارد

استاندار کرمانشاه گفت: سال گذشته جلسات و پیگیری‌هایی با مدیرعامل ایران خودرو داشتیم و توافقاتی برای افزایش تولید در واحد ایران خودروی شهرستان صحنه به عمل آمد و خوشبختانه در سه ماهه اول سال جاری این افزایش تولید محقق شده است.

محمدطیب صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مجموعه صنایع فعال کرمانشاه بعضی صنایع نقش محوری‌تر در ایجاد اشتغال و زنجیره ارزش افزوده در استان دارند و به نوعی می‌توان از آنها به عنوان صنایع مادر نام برد

وی افزود: ایران خودرو در استان ظرفیت افزایش اشتغال را دارد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته جلسات و پیگیری‌های با مدیرعامل ایران خودرو داشتیم و توافقاتی برای افزایش تولید در واحد ایران خودرو صحنه به عمل آمد و خوشبختانه در سه ماهه اول سال جاری این افزایش تولید محقق شده است.

صحرایی تصریح کرد: به دنبال تحقق مابقی توافقات با مدیرعامل ایران خودرو هستیم و قرار است این پیگیری‌ها نیمه دوم سال جاری نتیجه دهد و تولید و کیفیت ارتقا پیدا کند.

وی گفت: در بازدید امروز گفت‌وگوهایی را با مدیران این واحد خواهیم داشت و قطعاً پیگیر بالا رفتن سطح ظرفیت و ارتقای سطح تولیدات ایران خودرو هستیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای تولید محصولات دیگر در ایران خودروی شهرستان صحنه هستیم که گام خوبی برای افزایش اشتغال و تولید مفید در استان خواهد بود.

کد خبر 668895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.