جنگ مسی با PSG؛ مشاوره به امباپه برای ترک فرانسه

طبق گزارش‌ها، لیونل مسی قبل از ترک فرانسه، زهرش را پاری سن ژرمن ریخته، زیرا او به کیلیان امباپه توصیه کرده است فرانسه را برای تجربه یک چالش جدید ترک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی بالاخره پس پایان این فصل، از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد. اسطوره آرژانتینی‌ها، اعلام کرد که برای ادامه فوتبالش، به اینتر میامی در MLS آمریکا خواهد پیوست.

صحبت‌هایی در مورد حرکت امباپه در مسیری مشابه با لئو مسی وجود دارد. این مهاجم ۲۴ ساله اکنون بار دیگر با رئال مادرید در ارتباط است، درحالی که او طی دو سال گذشته، بارها می‌توانست راهی سانتیاگو برنابئو شود.

به گفته روزنامه اسپانیایی Defensa Central، مسی از امباپه خواسته است که رابطه‌اش را با پاری سن ژرمن قطع کند. گفته می‌شود او به هم‌تیمی سابقش که ممکن است روزی برنده توپ طلا شود، گفته است: "من ترجیح می‌دهم به بارسا بروی، اما اگر می‌خواهی راهی مادرید شوی، حتماً همین کار را انجام بده، چون شایسته یک پروژه برنده هستی."

امباپه اکنون بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن است، درحالی که پنج قهرمانی در لیگ فرانسه و سه جام جام‌حذفی در فهرست افتخارات داخلی او وجود دارد، اما برنده جام جهانی ۲۰۱۸، نتوانسته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند ممکن است لازم باشد او برای انجام این کار کشورش را ترک کند.

کد خبر 668876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.