قرعه‌کشی فصل ۲۴_۲۰۲۳ لالیگا انجام شد

فصل جدید لیگ اسپانیا قرعه‌کشی شد و برنامه ال کلاسیکو و سایر مسابقات نیز اعلام شده است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل جدید لیگ اسپانیا موسوم به لالیگا، امروز قرعه‌کشی شد، تیم فوتبال بارسا، قهرمان فعلی این لیگ، کار خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی‌، در خانه ختافه و روز سیزدهم آگوست آغاز خواهد کرد. در آخرین مسابقه نیم فصل اول هم، آبی‌اناری‌ها داخل ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان به مصاف سویا می‌روند. رئال‌مادرید هم در نخستین مصافش، میزبان رئال بتیس خواهد بود.

اولین ال کلاسیکو لالیگا در فصل ۲۰۲۳-۲۴، به میزبانی نیوکمپ روز بیست‌ونهم اکتبر برگزار خواهد شد و بیست‌ویکم آوریل هم ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار برگشت را میزبانی می‌کند.

دربی مادرید بین رئال و اتلتیکو، برای تاریخ بیست‌چهارم آگوست (واندا متروپولیتانو) و چهارم فوریه (سانتیاگو برنابئو) در نظر گرفته شده است.

بارسلونا، فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به رئال به پایان رساند، آنها اولین قهرمانی خود از سال ۲۰۱۹ را به دست آوردند.

مادریدی‌ها در بازار نقل و انتقالات امسال فعال بوده و جود بلینگهام را با ۱۰۳ میلیون یورو (۸۹ میلیون پوند / ۱۱۳ میلیون دلار) به خدمت گرفته‌اند، رقابت این دو رقیب دیرینه با انبوهی از ستاره‌های جدید و قدیمی، می‌تواند جذاب باشد.

کد خبر 668866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.