پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی تا پایان تابستان ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: مقرر شده است عملیات تعریض ضلع شرقی بزرگراه شهید خرازی از اواخر هفته آینده آغاز و تا پایان تابستان امسال و قبل از بازگشایی مدارس و افزایش ترافیک به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر کشاورزراد امروز_ پنج‌شنبه یکم تیرماه_ در حاشیه جلسه بررسی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی و احداث پل صاحب روضات اظهار کرد: اولین جلسه بررسی مراحل اجرایی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی با حضور معاونت عمران، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، اداره کل طراحی شهرداری و سازمان عمران شهرداری برگزار شد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای آغاز پروژه، معارضات و زمینه‌های لازم برای آغاز پروژه در این جلسه بررسی و مقرر شد از فردا به همت شهرداری منطقه در ضلع شرقی بزرگراه شهید خرازی بعد از پل مطهری، جابه‌جایی درختان و همچنین تاسیساتی که در این محور است، حداکثر تا پایان هفته آینده انجام شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: طراحی این پروژه پیش از این انجام و ابلاغ شده بود اما برای اجرای آن به مسدودسازی مسیر نیاز داشتیم، لذا در این جلسه نقطه نظرات کارشناسان برای انتخاب نحوه اجرای پروژه با حداقل دخالت در موضوع ترافیک و کمترین مزاحمت برای تردد وسایل نقلیه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه تاکید شد حداکثر فعالیت در اجرای پروژه در اوقات شب انجام شود و همچنین اداره طراحی شهرداری اصفهان مکلف شد طراحی‌ها را کامل و تا هفته آینده طرح را به معاونت عمران شهرداری اصفهان ابلاغ کند و سازمان عمران شهرداری اصفهان حداکثر تا پایان هفته آینده به عنوان مجری پروژه، کار را آغاز کند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در این جلسه تاکید شده است که عملیات تعریض ضلع شرقی بزرگراه شهید خرازی تا پایان تابستان و قبل از بازگشایی مدارس و افزایش ترافیک به اتمام برسد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌ها در این محور احداث پل صاحب روضات است که نقشه‌های این پروژه ابلاغ شده است و هم‌اکنون در بحث توافق نرخ با مجری و پیمانکار طرح قرار دارد.

کشاورزراد اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که در شورای حمل‌ونقل و ترافیک استان صورت گرفته است، مقررشده با اولویت آغاز عملیات تعریض بزرگراه شهید خرازی، این پروژه احداث پل صاحب روضات نیز شروع شود.

وی اظهار کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به اجرای پروژه عملیات عمرانی در این محور و نیاز به مسدودسازی مسیر در برخی زمان‌ها، همکاری لازم را با مجریان طرح و پلیس راهور داشته و ضمن رعایت صبوری از مسیرهای جایگزین برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنند.

کد خبر 668861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.