کشف بیش از ۶ تن مواد افیونی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۷۳ قاچاقچی عمده و کشف شش تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه سال جاری توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح‌های ویژه‌ای با دو رویکرد مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی و کویر به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در همین راستا طی سه ماهه سال جاری ۷۳ قاچاقچی عمده دستگیر و شش تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۳۶۳۲ خرده‌فروش که در محلات، مخروبه‌ها و پارک‌ها اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند خبر داد و گفت: ۴۷۷۲ معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح ضربتی مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر که از شب قبل آغاز شده است، تصریح کرد: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده جدید انتظامی استان از شب قبل طرح ارتقای امنیت محله‌محور با رویکرد شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان در محلات، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین جمع‌آوری معتادان متجاهر اجرا شد.

سردار هاشمی‌فر اضافه کرد: در این طرح ۶۹ قاچاقچی و خرده‌فروش در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌ها دستگیر، ۱۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۵ نفر معتاد متجاهر هم جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی ادامه داد: علاوه‌بر حضور فیزیکی در سطح محلات از فضای مجازی نیز غافل نشدیم و در همین راستا هشت نفر که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می‌کردند دستگیر و از این افراد یک کیلو و ۴۵۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه ۲۱ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غیر مجاز که با تبلیغ لاغری به فروش می‌رساندند، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: این طرح به صورت مستمر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر تا رسیدن به نقطه مطلوب و پاک‌سازی نقاط استان ادامه خواهد داشت و در همین جا این هشدار می‌دهم که خرده‌فروشان مواد مخدر بدانند نقطه امنی در این استان برای آنها نخواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح مستلزم پشتیبانی مردم است، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم اگر اطلاعات و اخباری در حوزه خرید و فروش مواد مخدر دارند، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و همچنین شماره ۲۱۸۲۵۴۴۶ به پلیس اطلاع داده و مطمئن باشند در کمترین زمان به خواسته آنها لبیک گفته و برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

کد خبر 668858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.