اصلاحات ساختاری در مرکز ارتباطات شهرداری تهران انجام شده است

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: در مرکز ارتباطات شهرداری تهران اصلاحات ساختاری شکل گرفت و یک بخش مهم برنامه‌ریزی و توسعه به مرکز ارتباطات اضافه شد، در مورد تولیدات و محتوای رسانه‌ای نیز مجموعه‌ای تحت عنوان کندو فعال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالمطهر محمدخانی امروز_ پنجشنبه یکم تیرماه_ در سی ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با اشاره به نشست سال گذشته کلانشهرها در یزد، اظهار کرد: صحبت‌هایی سال گذشته در آخرین نشست در شهر یزد در مورد ساختار، بودجه، نیروی انسانی و مواردی از این دست انجام شد و اقدامات خوبی در این مورد در شهر تهران انجام شده است.

وی افزود: در مرکز ارتباطات شهرداری تهران اصلاح ساختاری شکل گرفت و یک بخش مهم برنامه‌ریزی و توسعه به مرکز ارتباطات اضافه شد و در مورد تولیدات و محتوای رسانه‌ای مجموعه‌ای تحت عنوان کندو فعال شد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: یک اصلاح ساختاری در روابط عمومی مناطق و معاونت‌ها نیز انجام داده‌ایم و می‌توان گفت تمام قول‌هایی که به بدنه روابط عمومی شهرداری تهران داده‌ایم تقریباً محقق شده است و مورد استقبال دوستان هم قرار گرفته است.

کد خبر 668833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.