روابط عمومی‌ها در جبهه جهادگران فرهنگی قرار دارند

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در جبهه جهادگران فرهنگی قرار دارند، گفت: هدف از برگزاری سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران بررسی مشکلات روابط عمومی‌ها است.

حامد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری سی‌ویکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: این نشست به میزبانی شهرداری تهران برگزار شده است.

وی افزود: روابط عمومی‌ها در جبهه جهادگران فرهنگی قرار دارند و برگزاری این نشست‌ها برای ترسیم راه و چشم انداز آنها است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با اشاره به اشتراک‌گذاری تجربیات خود در این نشست در بحث بودجه، چارت روابط عمومی‌ها و نگاهی که به آنها می‌شود، تصریح کرد: در این نشست‌ها می‌توان تصمیم گیری های درست و مؤثری در راستای تزریق امید به جامعه و تبیین درست خدمات شهرداری‌ها به مردم انجام داد.

وی تاکید کرد: در این مجمع از مشکلات روابط عمومی‌های سایر کلان شهرها صحبت و راه حل های مناسبی برای این مشکلات پیدا می‌شود.

سلطانی با اشاره به اینکه نشست دوم کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران بعدازظهر امروز تشکیل خواهد شد، گفت: این نشست مصوباتی خواهد داشت که قرار است این مصوبات در مجمع شهرداران مطرح و بررسی شود تا بتوان با یک خروجی درست از آن به کاهش مشکلات روابط عمومی‌ها کمک رساند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد خاطرنشان کرد: درواقع هدف از برگزاری این نشست تغییر نگاه مدیران به رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در شهرداری‌ها است تا بتوانیم خدمات شهرداری‌ها را درست و به موقع به شهروندان منتقل کنیم.

وی با اشاره به بحث بودجه روابط عمومی‌ها و هزینه‌هایی که برای پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای پروژه‌های عظیم شهری انجام می‌شود، گفت: این مباحث از مشکلاتی است که روابط عمومی‌ها با آن مواجه است و

امیدواریم با اشتراک گذاری این تجربیات در این نشست، ریل‌گذاری مناسبی برای آینده روابط عمومی‌ها و تبیین درست اقدامات شهرداری برای شهروندان انجام شود.

کد خبر 668831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.