عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم تیرماه

در این بسته خبری از داشتن "باربرگ" برای همه خودروهای باری اهواز الزامی شد تا هوشمندسازی خیابان‌های بهارستان و ۶۰ متری خرم‌آباد و بهبود ترافیک، اصلی‌ترین معیار ارزیابی در طراحی پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح تبریز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز تحویل ۷۰ دستگاه تاکسی ون جدید در اراک

علیرضا کریمی، شهردار اراک از آغاز تحویل ۷۰ دستگاه تاکسی ون جدید به سازمان مدیریت حمل و نقل و بار مسافر شهرداری اراک خبر داد و گفت: این تاکسی‌ها جایگزین ون‌های قدیمی می‌شوند.

انبار علوفه یک دامداری در ساوه طعمه حریق شد

رضا یزدی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: شب گذشته انبار علوفه یک دامداری در این شهرستان طعمه حریق شد و آتش‌نشانان با تلاش هفت ساعته آن را مهار کردند.

داشتن "باربرگ" برای همه خودروهای باری اهواز الزامی شد

محمد کروشاوی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز گفت: داشتن "باربرگ" برای همه خودروهای باری فعال در کلانشهر اهواز الزامی است.

هوشمندسازی خیابان‌های بهارستان و ۶۰ متری خرم‌آباد

محمدصادق سپهوند، معاون عمرانی و امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری خرم‌آباد از هوشمندسازی خیابان‌های بهارستان و ۶۰ متری این شهر خبر داد.

بهبود ترافیک، اصلی‌ترین معیار ارزیابی در طراحی پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح تبریز

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اصلی‌ترین معیار ارزیابی در طراحی و اجرای پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح را بهبود ترافیک منطقه عنوان کرد.

آماده‌سازی کاروان ۱۰۰۰ نفری خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد برای خدمات‌رسانی در اربعین

محمدرضا مؤمنی، معاون مالی و پشتیبانی و قائم‌مقام ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: در نظر است تا حدود هزار نفر تحت عنوان کاروان خدام الحسین (ع) جهت خدمات‌رسانی به زائران در ایام اربعین به شهر نجف اعزام شوند.

افزایش ۳۰ درصدی مراجعان به میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به افزایش اقبال عمومی نسبت به خرید از میادین میوه و تره‌بار اظهار کرد: در سه ماه اول سال ۱۴۰۲، نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریباً حدود ۳۰ درصد افزایش مراجعان به سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران داشته داشته‌ایم.

کد خبر 668825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.